Zarządzanie dostawcami nagród i logistyka

Usługi wspierające logistykę nagród w akcjach marketingowych:

  • Wybór dostawcy
  • Dobór produktów do organizowanej akcji
  • Negocjowanie cen produktów i podpisanie umów z dostawcami
  • Określenie jednolitych warunków dotyczących stanów magazynowych, dostaw, zwrotów i reklamacji
  • Zakup towaru
  • Odbiór towaru
  • Magazynowanie
  • Konfekcjonowanie
  • Kompletacja
  • Pakowanie i wysyłka towaru
  • Monitoring przesyłanych paczek
  • Przesyłki paletowe
  • Obsługa zwrotów i reklamacji
  • Raporty
  • Dedykowany pracownik opiekujący się danym projektem
 

Współpraca dot. obsługi logistycznej dotyczy niżej wymienionych procesów:

Proces zarządzania dostawcami opiera się na kontrolowaniu, utrzymywaniu, nadzorowaniu pracy i relacji z dostawcami oraz na zarządzaniu umowami potrzebnymi do realizacji usług związanych z logistyką nagród.

Zarządzanie katalogiem nagród - proces odpowiedzialny za dostarczanie i utrzymanie katalogu nagród i zapewnienie, że jest on dostępny dla upoważnionych osób.

Zarządzanie poziomem świadczenia usługi -proces odpowiedzialny za negocjowanie, możliwych do osiągnięcia umów (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz zapewniający, że są one realizowane. Proces ten odpowiedzialny jest za zapewnienie, by wszystkie kontrakty z dostawcami zewnętrznymi były zgodne z uzgodnionymi docelowymi poziomami świadczenia usług.

Zalety współpracy:

  • Koordynowanie działań przez MAXAUDIO w całym procesie logistycznym
  • Ujednolicenie formy współpracy z dostawcami, konsolidacja zamówień, faktur oraz procedur związanych z umowami
  • Maxaudio przejmuje obowiązek rozliczania nagród od poszczególnych dostawców
  • Zarządzanie ryzykiem związanym z niewywiązaniem się z umowy przez dostawcę
  • Maxaudio dostarcza nagrody bezpośrednio do końcowego odbiorcy
  • Pomagamy wyszukać na rynku produkty pasujące do specyfiki prowadzonego programu
  • Poprzez dużą skalę zamówień do wielu programów oraz współpracę z producentami i dystrybutorami obniżamy koszty zakupu nagród
  • Ceny nagród dla AGENCJI będą niższe bądź na tym samym poziomie co obecnie oferowane przez dostawców
  • Ustalamy jednolite warunki dostaw nagród do końcowych odbiorców
  • Rozliczają się Państwo z jedna firmą, nie jak do tej pory z każdym dostawcą osobno
  • Oszczędność czasu pracowników AGENCJI
  • Oszczędność kosztów związanych z dostarczaniem nagród bezpośrednio do końcowego odbiorcy
  • Dzięki podpisaniu umów z poszczególnymi dostawcami, ściśle określimy jednolite warunki zwrotów i reklamacji
  • Obsługa zapytań uczestników programów dotyczące produktów (nagród), sposobu reklamacji, zwrotu bądź wymiany
  • Ściśle ustalone warunki dot. stanów magazynowych pozwolą zapewnić dostępność nagród oraz przyspieszy proces wysyłki do końcowego odbiorcy